پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5446
-
الف
+

آغاز پروژه سینمایی «هزارتو» با بازی جانی دپ

فیلم سینمایی «هزار تو» با بازی جانی دپ و فورست ویتاکر مقابل دوربین رفت.

فیلم سینمایی «هزار تو» با بازی جانی دپ و فورست ویتاکر مقابل در لس‌آنجلس کلید خورد.

به گزارش آی‌فیلم، «میریام سگال»، مدیر کمپانی «گود فیلمز» روز گذشته اعلام کرد: فیلمبرداری درام جنایی «هزار تو» با بازی «فورست ویتاکر» در لس‌آنجلس کلید خورد.

کارگردانی این فیلم را «برد فورمان» به عهده دارد و بازیگرانی چون راکموند دانبار و توبی هاس در کنار «جانی دپ» و «فورست ویتاکر» ایفای نقش خواهند کرد.

فیلمنامه این پروژه سینمایی را «کریستین کانتراس» با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته «راندال سولیوان» به رشته تحریر درآورده است.

گفتنی‌است، جان کریستوفر دپ نام خود را به عنوان یکی از انعطاف پذیرترین فوق ستارگان عصر جدید هالیوود به ثبت رسانده است. بازیگری که هیچ گاه قابل پیش بینی عمل نمی کند و نقشهایی را می پذیرد که هم منتقدان و هم بینندگان را شگفت زده می کند.

فیلم‌های جانی دپ بیش از ۳٫۱ میلیارد دلار در آمریکا و بیش از ۷٫۶ میلیارد دلار در جهان فروش داشته‌است. او بارها نامزد دریافت بهترین جایزه‌ها از جمله گلدن گلوب و اسکار شده‌است و جایزهٔ گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد را برای فیلم آرایشگر شیطانی خیابان فلیت و جایزهٔ انجمن بازیگران نمایش را برای دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه برنده شده‌است.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر